Style Switcher

Color
Select layout Style

وصیت نامه شهید خلیل الله بهرامی

responsive

وصیت نامه شهید خلیل الله بهرامی

(السلام علیک یا ابا عبدالله)، (السلام علیک یابن فاطمه سیده نساء العالمین)
و قتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین کله لله (سوره انفال – آیه ۳۹) ” ای مومنان با کافران جهاد کنید که در زمین فتنه و فسادی دیگر نماند و آئین همه دین خدا گردد.”

حمد و سپاس خدایی را که ما را بدین توحید هدایت کرده و ما را از متمسکین به ولایت امیرالمومنین و پیشوایان و امامان قرار داد. سپاس خدایی را که سزاست که بازگشت جمیع خلائق و آخر کارها بسوی اوست. سلام و صلوات خدا بر بنیان گذار مکتب اسلام حضرت ختمی مرتبت رسول معظم و شفیع امت حضرت محمد بن عبدالله علیه و اله و سلم و ائمه هدای. و با سلام خدمت آقا امام زمان فرمانده سپاه نور علیه ظلمت و با درود خداوند بر تمامی رزمندگان،بر تمامی پاکباختگان حضرت حق و جله و علا و عاشقان جمالش و سلام بر خانواده های این مجاهدان بزرگ.

پدر و مادر مهربانم، همسر و فرزندان عزیزم:
اَءن الذین قالوا ربنا الله ثم استقموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون اَءن الذین قالوا ربنا الله ثم استقموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون (سوره احقاف-آیه ۱۳)
” آنان که گفتند آفریدگار ما خداست و بر این سخن پایدار و استوار ماندند بر آنها هیچ ترس و بیم حزن و اندوهی در دنیا و عقبی نخواهد بود.”

انسان با زندگی و تجملات آن انسان با دنیایی خود مانند دوقطب آهن ربایی ماند که همیشه یکدیگر را جذب کرده و هیچ نیرویی قادر به جدا کردن این دو قطب نخوهد بود جز نیروی خدا و جز لطف و عنایات خداوندی و این نعمت بزرگ نصیب خانواده ما شده، خانواده ای محروم که با زحمت و دردسر فراوان فرزندان خود را تربیت کرده و تحویل انقلاب داده. شکر گذار خداوند بوده و قدر این نعمت را بدانید مبادا خدای ناکرده کفران نعمت کنید و اجر خود را ضایع. خداوند کریم در آیه ۱۴۴ سوره آل عمران می فرمایند: ” هیچکس جز به فرمان خدا نخواهد مرد که اجل هر کس در لوح قضای الهی به وقت معین ثبت است. ” بله! مرگ و زندگی در دست خداست ولی انتخاب و جهت آن در اختیار خود انسان است. حضرت امیرالمومنین (ع) می فرماید: هر کس از مرگ فرار کند بدامان مرگ بر می گردد. ” جان را داوطلبانه تقدیم خدا کردن برای بعضی ها خیلی سخت و مشکل است ولی باید دانست که شهادت کمال انسان است. امید است که انشاالله خداوند از شما قبول و ما را با شهدای کربلا محشور بگرداند و همه شما را صبر و اجر عطا فرماید. پدر و مادر عزیزم: حقیر شرمنده ام در قبال زحمت های زیادی که سالهای سال با رنج و مشقت برای من متحمل شده اید ولی من قدر آن را ندانسته و قادر به جبران آن نبودم همه این زحمات را با چند کلمه و یا صفحه تحت عنوان تشکر نمی توان توجیه نمود. مطمئن باشید که زحمت شما به هدر نرفته برای میوه شما مشتری خوبی پیدا شده، این مرهون آن شیر پاک و حلال مادرم و تربیت سالم خانواده است. قدر خود را بدانید شما دین خود را به اسلام و انقلاب اداء نموده اید. شما در برابر قرآن کریم روح سفید هستید. مبارک باد بر شما این افتخار.

ربنا اغفرلی و لوالدی و للمومنین یوم یقوم الحساب (سوره ابراهیم – آیه ۴۱ )
ای پروردگار ما مرا و پدر و مارم را و مومنین را در روزی که حساب برپا می گردد، بیامرز. ” آمین.

و ای برادران عزیز و خواهر مهربانم: مطمئنا برای شما برادر خوبی نبودم شاید نتوانستم شما ها را درک کنم. قدر این کانون گرم را بدانید. مواظب پدر و مادر و خانواده اینجانب باشد. برای رضای خدا قدم بردارید. جلسات مذهبی خانوادگی را تقویت کنیدف تقوا پیشه کنید و بنده صالح خدا باشید. در تربیت فرزندان خود بکوشید. تربیتی که اسلام و انبیاء و ائمه برای ما مشخص کرده اند و در این راه از خدا یاری بطلبید. نیت شما برای رضای خدا باشد و بس برادران عزیزم مطلبی را باید به شما متذکر شوم. از این به بعد نام (خانواده شهید) به شما اضافه شده است. مواظب باید که تحت این عنوان مدیون خون شهداء نشوید رسلتی دیگر بر دوش شما نهاده شده. از خاک دل بکنید تا این رسالت بدهو ما سنگینی نکرده و شما را به زمین نچسباند. خداوند شما را بی اجر نخواهد گذاشت. پروردگارا مرا و برادرانم را بیامرز. ما را در سایه رحمت خویش در آور. تو رحیم ترین رحمت کننده ای. برادرانم در تربیت فرزندان و مسائل جاری مادرشان را یاری دهید. انشاء الله از این بابت خیالم راحت است.

و اما ای جوانان عزیز و ای دانش آموزان و هنرجویان: بپا خیزید و زنجیرهای اسارت، شهوت و غضب را پاره کنید زنجیرهایی که پاهای انسان را به خانه و زندگی و ظاهر فریبنده اش میخکوب کرده و او را از رسیدن به کمال انسانی باز می دارد. به مصداق آیه شریفه ” ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص. ” در برابر دشمنان اسلام صفی محکم و در صف جهد با کفران مانند سد آهنین همدست و پایدار باشید و درب جهاد را به روی خود بگشایید.

ای عزیزان، ای دانش آموزان و هنرجویان حزب الله بدانید و آگاه باشید همانگونه که در سنرگهای جهاد با کفر حضور خود را لازم می بینید و در سنگر مدرسه نیز در ای ستگر علم و تربیت با کوشش و جدیت و با پشتکار درس های عقب مانده خود را جبران نموده و با موفقیت کارهای اجرایی مملکت را در دست گرفته و ب کسب علم و تقوا و با توکل به خداوند بزرگ و با استعانت از درگاه مقدسش خدمتگزار اسلام و مسلمین و مردم مسلمان و انقلابی ایران بوده و باعث خشنودی خانواده های شهدا واسرا و مفقودین و رزمندگان و ارواح طیبه شهدا باشید. بدانید اگر در این مورد احساس مسئولیت نکرده و سنگرها را خالی کنید هم مدیون خون شهدا بوده و هم جای شما را در کارهای اجرایی مملکت کسانی اشغال می کنند که صلاحیت نداشته و باعث نارضایتی ملت انقلابی و مسلمان ایران می شوند. از هنرجویان هنرستان حلالیت می طلبم و بدانند که تشکل و صفوف نماز جماعات آنان در سنگر مدرسه و شعارهای کوبنده و دعاهای صبحگاهشان باعث شادی ارواح شهدا بوده چرا که این انقلاب از خون شهدا نگهداشته شده و خون شهداست که به این انقلاب برکت بخشیده در حفظ این انقلاب بکوشید تا به صاحب اصلی آن که امام زمان است تحویل شود. ان شاء الله حقیر را دعا کنید و طلب آمورزش از خدا. امام را دعا کنید، رزمندگان اسلام را دعا کرده و پیروزی آنها را از خداوند بزرگ خواهان باشد. خداوند عاقبت همه شما را ختم بخیر بگرداند. انشاء الله با موفقیت هرچه بیشتر شما

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برادر کوچک شما خلیل الله بهرامی ۲۰/۱۰/۶۴

بدون دیدگاه



ارسال دیدگاه